Pronájem sálu pro společenské a firemní akce

Nabízíme pronájem sálu 16×10 m, jeviště 10×9 m, malého sálu pro 20 osob při stolovém uspořádání a pro  30 osob při přednáškách, AV techniky a kluboven v kulturním domě, pro vaše firemní i soukromé akce, oslavy, svatby, večírky, firemní plesy, rodinné oslavy, koncerty, ochotnická divadla, školní akademie, školení i firemní prezentace, vánoční večírky, prodejní akce.

Zajistíme kompletní catering, veškeré tiskoviny, pozvánky, technické vybavení, program i interprety. Pro svatby a oslavy nabízíme zajištění veškeré stolové dekorace, svatební oznámení, vyrobení upomínkových předmětů, trička s potiskem, potahy na židle, květinovou výzdobu, dorty a koláčky z vlastní pekárny, rautové stoly, programy, živou muziku, DJ. Při zajištění konferencí  Coffe breaky po celou dobu jednání, káva, sáčkové čaje nebo pečené čaje vlastní výroby, slané a sladké občerstvení, koláče, záviny, bagetky, sandwiche.

Ceny pronájmu

Konferenční prostory

 krátkodobý pronájemdlouhodobý pronájem
velký sál dohodou dohodou
sál + sálové uspořádání
(do 175 osob)
dohodou dohodou
jeviště s 1 hereckou šatnou dohodou dohodou
AV technika
(ozvučení, osvětlení)
500,- Kč/akce 400,- Kč/akce
AV technik 290,- Kč/hod. 250,- Kč/hod.
digitální projekce + plátno
(300 x 230 cm)
250,- Kč/akce  
zapůjčení AV techniky
(mixpult, 2x mikorfon, 2x repro)
400,- Kč/hod.  
zapůjčení klavíru 100,- Kč/hod.  
audio/video záznam
(HD kvalita)
700,- Kč/akce  
herecká šatna 150,- Kč/akce  
grafické zpracování plakátů 250,- Kč/hod.  
pořadatel
(šatna/sál)
200,- Kč/hod.  
malý sál 500,- Kč/hod. 250,- Kč/hod.

Klubovny

  krátkodobý pronájem dlouhodobý pronájem
Klubovna č. 1 (mezipatro) 250,- Kč/hod. 200,- Kč/hod.
Klubovna č. 2 (1. patro) 250,- Kč/hod. 200,- Kč/hod.
Klubovna č. 3 (1. patro) 250,- Kč/hod. 200,- Kč/hod.
  • ceny jsou uvedeny bez DPH
  • dlouhodobý pronájem: 3 měsíce – 1rok
  • u pronájmů se počítá za přípravu a likvidaci akce 50 % z uvedených sazeb za každou započatou hodinu
  • při každé akci musí být zajištěna buď vlastní a nebo pronajatá pořadatelská služba včetně minimálně 1 zaměstnance
  • zapůjčení dalších komponentů audio techniky (mimo uvedený základ) je účtováno individuálně
  • z uvedených sazeb lze u vybraných subjektů (NO působící na Praze 14) a dle specifikace akce (nekomerční) poskytnout slevu až do výše 100 %

Rezervace, dotazy:

    Vaše jméno

    Váš e-mail

    Vaše zpráva

    Neváhejte a obraťte se na nás s pořádáním Vaší akce v našich prostorách:

    +420606 99 11 11
    akce@simanda.cz